Loading

kadades, men jag tycker att det ?r

You want to see a new feature?

kadades, men jag tycker att det ?r

Postby caicai2017 » 22.05.2019, 07:45

Det ?r en isolerad h?ndelse just nu", s?ger Brian Yarbrough, konsumentforskningsanalytiker vid Financial Services Company Edward Jones, i en telefonintervju. "Jag tycker det g?r v?ldigt lite till varum?rket. Det ?r olyckligt att hans kn? skadades, men jag tycker att det ?r ganska litet i det stora planet av saker. Det h?r ?r en produkt, det ?r en skolinje, och det finns tusentals andra. Du t?nker p? hur m?nga timmar m?nniskor spelar i dessa skmsons sko att komma ifr?n varandra under ett av de mest efterl?ngtade college-basketlagen p? s?songen och p? ESPN: s nationella telecast att starta. Bland dem som deltog i Durham, N.C., var f?re detta president Barack Obama, som f?ngades p? video som deklarerade, "hans sko br?t." "Vi ?r uppenbarligen oroliga och vill ?nska Zion en snabb ?terh?mtning", sa Nike Air Max 2016 Womens Nike i ett uttalande. "Kvaliteten och prestanda hos v?ra produkter ?r av st?rsta vikt. Medan det h?r ?r en isolerad h?ndelse arbetar vi med att identifiera problemet. "
Basketskonindustrins rykte om att utveckla nya material och en historia med att marknadsf?ra dessa produkter ?r en av huvudorsakerna till investerarnas relativa f?rtroende. Oppenheimerande till The Washington Post.
"Vid denna tidpunkt ?r vi optimistiska att medan negativa rubriker kan v?ga p? [Nike] -andelarna f?r lite, kommer eventuell varaktig skada p? f?retaget och dess andelar att bli Nike Air VaporMax Womens minimal," skrev f?retaget. "[Nike] ?r k?nd f?r att producera n?gra av de b?sta atletiska skor och kl?der i branschen och klarar framg?ngsrikt m?nga av v?rldens fr?msta idrottare. Omfattningen av f?rh?llandet mellan n?gon skada p? Williamson och de Nike-sko
"Skor m?ste utformas riktigt bra, och de ?r", s?ger Ford. "Vi har studerat tusentals r?relser fr?n idrottare i alla typer av olika skor och har aldrig h?nt det."
caicai2017

Return to Feature Requests